24 Aralık 2011 Cumartesi

Özür

         Kiminin kalbini kırdım, kimi benim kalbimi kırdı. Kötü şeyler yaptım ama bedelini hala ödüyorum... İlişkilerimde hiç başarılı olamadım ben, ne istediğimi bilemedim, bildiğimi sandığımda da hep yanıldım dengesizdim. Pek çok ilişkim oldu şimdiye kadar. Tabii ilişki denilirse... Ama hiç unutamadığım kişiler de oldu...
         Biri gerçekten beni benden alan yayındayken diyecek söz bulamadığım, aptal olup hiç bir şeyi anlamadan saçma sapan şeyler söylediğim, sevdiğim ve hatta aşık olduğum ancak çekip gittiğinde tüm hayatımı da yanında sürüklermişcesine yüreğimden büyük bir parça götüren kişi...
         Diğeri yaşı benden oldukça büyük olmasına rağmen hep yanımda olan, bazen yalanlarını görsemde görmezden geldiğim kişi... 
         Diğeri hayatını altüst ettiğim, beni sevmesini sağlayıp aşık olmadığım halde aşık olduğumu sandığım ve olmadığımı sandığımda bir an bile düşünmeden çekip gittiğim kişi...
         Geri kalanlar için ne demeliyim bilmiyorum, bazıları sadece eğlence, bazıları sadece bir hata mıydı cevabını veremeyeceğim kadar salakça şeylerdi.
        Kalbini kırdığım tüm insanlardan onlar bilmese bile özür diliyorm. Yüzlerine söyleyecek kadar gururum yok. Üzgünüm... Ama biliyorum ki artık aynı hataları yapmayacağım artık o küstah kendini bilmiş kişi olmayacağım.



1 yorum:

  1. olgunluk dedikleri de bundan başka bir şey değil.bundan sonra da hata ve hatalar yapabilirsin belki daha kolay atlatır belki daha az hasar meydana getirirsin.insan insana ilişkiler hatadan salim kalmaz asla..

    YanıtlaSil