31 Aralık 2011 Cumartesi

2012 Sendromum

        Girdik gireceğiz derken daha saat 21:21 ama bizim evde bir cümbüş ama 2012den dolayı değil annem ve babamın yıldönümü ve annemin doğum günü :) yani yılbaşını dışarıda kutlamak bana haram :D Allahtan en yakın arkadaşım votka da yanımda da can sıkıntımı alıyor, dertlerime derman olup keyfimi yerine getiriyor. Yalnız ve efkarlı bir şekilde odamda bunları yazdığım sıralarda eniştem TV nin kumandasını ele geçirmiş bulunmakta ve sürekli zaplıyor ( yaaayyy ) onun varlığı yetmiyormuş gibi dedemin eşek şakalarına da maruz kalmak tamamen intihar sebebi sayılabilir :) Herhangi bir arkadaşımın beni bu durumdan kurtarma ihtimali de olmadığına göre başa gelen çekilir diyerek tüm bunlara göğüs gerdiğim gibi, kardeşimin kaprislerine, saçma sapan müziklere de katlanacağım ve piyango çekilişini bekleyeceğim :) tabiki bana bir şey çıkmayacak :):) zaten şimdiye kadar amorti çıkmışlığı bile yoktur bana :) biletimi de kendim almam her sene biri bana alır zaten çünkü almayacağımı bilirler :)
          Son olarak 2012 den tek isteğim başarılı, mutlu ve huzurlu bir sene geçirmek :) Hepinizin yeni yılı kutlu olsun şimdiden :) Umarım Mayalar haksızdır :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder