6 Ocak 2012 Cuma

       İçimde kötü bir his var yalnızlığın getirmiş olduğu, okumam gereken bir kitabım, çalışmam gereken finallerim var ama ne okumak ne de çalışmak geliyor içimden... Hayallerim uçtu gitti, ne keyfim kaldı ne de çabalamak için bir nedenim... İlerisi pek parlak görünmüyor şu an. Etrafımdaki insanların beni kullandıklarını anladıkça daha bi batıyorum, sanki hak ettiğim buymuş gibi... Sevdiklerim için her şeyi yapıyorum ancak onlar için aynı durum söz konusu değil, beni gerçekten sevip sevmediklerini de düşünmeye başladım aslında... 
      Tüm hayatımı bırakıp gitsem diye düşünürüm bazen, olmayacak hayaller kurarım. Günün birinde tüm hayatımın ne kadar güzel olacağını düşünürüm. Yanılırım oysa, içim böylesine nefret, sinir ve karmaşa doluyken nasıl gerçekleşir tüm bunlar? Söyleyecek son bir sözüm yok, bu manasız şey bu kadar, bu da benden bana gelsin Aylin Aslım-Ahh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder